Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги підтриманого проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю
Мінсоцполітики України; Наказ, Стандарт, Форма типового документа [...] від 07.06.2017956
Документ z0806-17, чинний, поточна редакція — Прийняття від 07.06.2017
( Остання подія — Набрання чинності, відбулась 25.07.2017. Подивитися в історії? )

__________
*Час може відрізнятися з огляду на ступінь індивідуальної потреби отримувача соціальної послуги.



Додаток 4
до Державного стандарту
соціальної послуги підтриманого
проживання осіб похилого віку
та осіб з інвалідністю
(пункт 1 розділу X)

ОСНОВНІ ВИМОГИ
до приміщення суб’єкта, що надає соціальну послугу, призначеного для надання соціальної послуги підтриманого проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю

1. Соціальна послуга підтриманого проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю надається в окремому приміщенні (окремій квартирі чи будинку), що може перебувати у державній, комунальній або приватній власності, для забезпечення самостійного проживання отримувача/групи отримувачів соціальної послуги.

У разі якщо соціальна послуга підтриманого проживання надається суб’єктом, що надає соціальну послугу стаціонарного догляду, надання цих послуг організовується у різних будівлях/приміщеннях.

2. Приміщення для надання соціальної послуги має містити:

окремі спальні кімнати, розраховані для 1-2 осіб, вітальню, кухню, передпокій, ванну кімнату та туалет;

засоби зв’язку;

місце для надавача соціальної послуги (чергового соціального робітника), який надає соціальну послугу.

3. Приміщення для надання соціальної послуги мають бути забезпечені засобами, необхідними для нормальної життєдіяльності отримувачів соціальної послуги, включаючи відповідно обладнану кухню, яка передбачає можливість приготування їжі одночасно кількома особами, кімнати господарського призначення (приміщення для зберігання запасів їжі та господарського інвентарю) та відповідне обладнання (пральна машина, плита для приготування їжі, холодильник, телевізор, праска тощо).

У разі якщо отримувачі соціальної послуги пересуваються на кріслах колісних або мають порушення зору, у приміщенні суб’єкта, що надає соціальну послугу, призначеному для надання соціальної послуги, та на прилеглій до нього території забезпечується розумне пристосування чи універсальний дизайн відповідно до державних будівельних норм і стандартів.



Додаток 5
до Державного стандарту
соціальної послуги підтриманого
проживання осіб похилого віку
та осіб з інвалідністю
(пункт 3 розділу XV)

ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ
соціальної послуги підтриманого проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю

1. Кількісні показники:

кількість скарг та результати їх розгляду (у розрахунку на 30 отримувачів соціальної послуги);

кількість подяк (у розрахунку на 30 отримувачів соціальної послуги);

чисельність отримувачів соціальної послуги, у яких відбулося покращення емоційного, психологічного, фізичного стану;

кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги (% від загальної кількості звернень);

чисельність працівників, які мають відповідну освіту (%);

чисельність працівників, які підвищили рівень кваліфікації (%);

періодичність здійснення моніторингу якості надання соціальної послуги;

відповідність установлених показників якості (встановлюється шляхом здійснення моніторингу).

2. Якісні показники:

1) адресність та індивідуальний підхід:

критерії оцінювання:

наявність визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги;

співвідношення чисельності звернень за отриманням соціальної послуги та чисельності обслугованих отримувачів соціальної послуги;

наявність Індивідуального плану надання соціальної послуги, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувача соціальної послуги;

забезпечення перегляду Індивідуального плану надання соціальної послуги (за потреби);

2) результативність:

критерії оцінювання:

рівень задоволеності соціальною послугою (за оцінками отримувачів соціальної послуги);

покращення емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивні зміни у стані отримувача соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга не надавалась;

проведення внутрішнього та зовнішнього моніторингу якості надання соціальної послуги;

3) своєчасність:

критерії оцінювання:

прийняття рішення щодо надання соціальної послуги, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка Індивідуального плану надання соціальної послуги у встановлений строк;

складання та підписання договору про надання соціальної послуги;

відповідність строків та термінів надання соціальної послуги зазначеним в Індивідуальному плані надання соціальної послуги;

4) доступність та відкритість:

критерії оцінювання:

наявність приміщень, що відповідають вимогам, визначеним Державним стандартом соціальної послуги підтриманого проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю, затвердженим наказом Міністерства соціальної політики України від 07 червня 2017 року № 956;

наявність оформлених стендів з інформацією для отримувачів соціальної послуги про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги;

наявність копій довідника, буклетів та інших витратних матеріалів, газетних статей, записів радіо- та телепрограм щодо надання соціальної послуги;

5) повага до гідності отримувача соціальної послуги:

критерії оцінювання:

відгуки отримувачів соціальної послуги щодо ставлення до них надавачів соціальної послуги;

повага до гідності отримувачів соціальної послуги та недопущення негуманних і дискримінаційних дій щодо них;

наявність оформлених стендів із зазначенням інформації про правозахисні організації, порядок подання та розгляду скарг;

наявність у договорі про надання соціальної послуги положень щодо дотримання принципу конфіденційності;

6) професійність:

критерії оцінювання:

штатний розпис сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації суб’єкта, що надає соціальну послугу;

наявність затверджених посадових інструкцій;

наявність розробленої програми стажування для надавачів соціальної послуги;

наявність розроблених графіків проведення навчання, підвищення кваліфікації та атестації соціальних працівників;

наявність документів про освіту (державного зразка) працівників суб’єкта, що надає соціальну послугу;

наявність особистих медичних книжок надавачів соціальної послуги та проходження обов’язкових медичних оглядів;

наявність графіка проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг;

наявність обладнання, інвентарю, витратних матеріалів, робочого одягу тощо, необхідних для надання соціальної послуги.



вгору